Мої доповіді


Використання ІКТ  на уроках англійської мови як засіб творчого розвитку учнів.
Вступ
Вчитися можна тільки весело ...
Щоб перетравлювати знання
Треба поглинати їх з апетитом.
Анатоль Франс

Інтерес до вивчення іноземної мови, як і будь-якого предмета багато в чому залежить від того, як проходять уроки. Треба дбати про те, щоб на уроках кожен учень працював активно і захоплено, і використовувати це для виникнення і розвитку допитливості, пізнавального інтересу.
Вікіпедія говорить про інформаційні технології  так: «Інформаці́йні техноло́гії, ІТ, інформаційно-комунікаційні технології – сукупність  методів, виробничих процесів і програмно-технічних засобів, інтегрованих з метою  збирання, опрацювання, зберігання, розповсюдження, показу і використання інформації в інтересах її користувачів»
Комп'ютери полегшують життя і роблять його більш цікавим. Адже за допомогою цієї машини протягом години або двох можна відвідати навчальні курси в Інтернеті з будь-якого предмета шкільної та позашкільної програми, побачити світ у його нинішньому стані і різноманітті, поспілкуватися з величезною масою самих різних людей і отримати доступ до бібліотеки, музею та виставки, про які можна тільки мріяти, то кращого засобу для освіти, а також саморозвитку та самоосвіти дійсно немає.
Інформаційні комп'ютерні технології (ІКТ) відкривають перед вчителем іноземних мов великі можливості та пропонують прості та зручні рішення широкого кола завдань, розширюють вибір матеріалів і форм навчальної роботи, роблять уроки яскравими і цікавими, емоційно та інформаційно насиченими.
Використання ІКТ на різних уроках у школі дозволяє:
• підвищувати інтерес, мотивацію навчальної діяльності;
• здійснювати диференційований підхід;
• за короткий проміжок часу виконувати великий обсяг роботи;
• розвивати вміння учнів орієнтуватися в інформаційних потоках навколишнього світу;
• оволодівати практичними способами роботи з інформацією;
• розвивати уміння, що дозволяють обмінюватися інформацією за допомогою сучасних технічних засобів;
• активізувати пізнавальну діяльність учнів;
• проводити уроки на високому естетичному рівні;
• індивідуально підійти до учня, застосовуючи різнорівневі завдання.
Однією з найбільш вдалих форм підготовки і подання навчального матеріалу до уроків у школі можна назвати створення мультимедійних презентацій.
Методична сила мультимедіа як раз і полягає в тому, що учня легше зацікавити і навчити, коли він сприймає узгоджений потік звукових та зорових образів, причому на нього справляється не тільки інформаційний, а й емоційний вплив. Більш того, презентація дає можливість вчителю самостійно скомпонувати навчальний матеріал виходячи з особливостей конкретного класу, теми, що дозволяє побудувати урок так, щоб домогтися максимального навчального ефекту. При розробці презентації враховується, що вона:
• швидко й дохідливо зображує речі, які неможливо передати словами, підібрати необхідну наочність;
• сприяє повному засвоєнню матеріалу, що вивчається;
• може використовуватися на будь-якому етапі уроку;
• викликає інтерес і робить різноманітним процес передачі інформації;
• посилює вплив виступу вчителя.
Розробка власних мультимедійних матеріалів презентаційного характеру є процесом досить трудомістким і вимагає особливих навичок. Проте це дозволяє вчителю створювати особливу обстановку на уроці - атмосферу творчості, співробітництва, створювати те навчально інформаційне середовище,  яке  сприяє зростанню інтересу учнів до предмета, приводить до підвищення якості нашої роботи - тобто в кінцевому результаті до того, заради чого ми щоранку входимо в клас.
Використання мультимедійних презентацій на уроках англійської мови має ряд переваг.  Можна запропонувати учням записати деякі факти, фрази, пропозиції, спираючись на наочність, що багатьом учням полегшує процес правильного написання. І надалі ці записи використовувати для дискусій і монологічних висловлювань по темі, а також при виконанні домашнього завдання.
Іншою перевагою використання презентацій - є більш швидкий темп уроку, зацікавленість учнів, можливість викласти великий обсяг досить складного для сприйняття навчального матеріалу і продемонструвати приклади на екрані. Ще більшу зацікавленість можна викликати, запропонувавши учням самостійно підготувати презентацію до уроку.
                  Презентації у програмі Power Point це найкраща можливість зробити урок цікавим та захоплюючим. Як вчитель може приготувати цікавий матеріал з теми, так і учні можуть зробити звичайне монологічне мовлення у вигляді презентації, з картинками та ключовими словами та питаннями для однокласників.
           Такий вид роботи є не тільки цікавим, але й корисним, адже учні вчаться підбирати влучний матеріал, правильно його оформлювати та презентувати для однокласників.
         Презентацію також можна використати для підготовки до тематичного свята. Таким чином залучення новітніх технологій до процесу вивчення іноземної мови підвищує інтерес до вивчення іноземної мови та культури, заохочує учня до індивідуальної та творчої роботи, а також мотивує учнів конкурувати у групі і презентувати свої власні розробки та презентації.
      Для того щоб урок мав елементи візуаліззації, порекомендую для практичного використання  сайти, які допоможуть створювати корисні елементи, цікаві учням і вчителю.
Сайт для створення ігор LearningApps. Сайт пропонує приклади ігор, різноманітні шаблони , які підійдуть для різних тем і категорій, навіть для читання.
         Timerealboard – дошка, на якій можна розмістити весь матеріал уроку разом з відео, презентаціями, документами, фото та інше.
Linoit- дошка, на якій можна створити опитування, вичвити очікування, провести рефлексію уроку.
WikiWall - газета
World Cloud – хмари слів для різних завдань і моментів уроку.
Get Loupe  - інтерактивний  колаж
thinglink.com – інтерактивні картинки, створені на основі колажів.
Study Stack – ігри.
     Ці сервіси дозволять нам запропонувати учням створити творчі завдання. А щоб опублікувати дитячі роботи також існують різноманітні сервіси, які можна використати в практиці.
      Ну і звичайно особливого значення набуває сьогодні дистанційне навчання. Воно приймає різноманітні форми. В залежності від цілі, яку поставили собі, можемо надавати короткі консультації з виконання домашнього завдання. Для цього можна використати електронну пошту. Електронна пошта також дає можливість надати мультимедійні матеріали учням для самостійного опрацювання. Для консультацій також підійдуть чат сервісу Гугл, Фейсбук.
     Поширюється серед вчителів використання блогів. Блог – це зручне місце для того, щоб викладати матеріали домашніх робіт, публікувати творчі роботи, надавати оголошенння тощо.
(Приклади дитячих презентацій). Дякую за увагу!

презентація до доповіді

















Комментариев нет:

Отправить комментарий